viernes, 21 de marzo de 2008

Despre mine


Numele meu este Stan Ionut,sunt din Braila si as vrea pe acest site sa va arat cate ceva din crescatoria mea.Am inceput columbofilia in anul 2000 cumparand din targul de pasari din orasul Braila 2 pui de porumbei voiajori.Aceasta pasiune pentru acest sport o am in sange de la bunicul,tatal si unchiul meu.Stand pe langa ei cand se ocupau de porumbei am invatat multe lucruri despre aceste minunate pasari.La inceput am avut probleme cu mama mea,nu era de acord ca eu sa urmez pasiunea tatalui meu,spunea ca e o pierdere de timp si de bani,dar pana la urma tot cum am vrut eu a iesit am mers inainte,binenteles sprijinit din umbra de tatal meu ca mama ii spunea sa nu fie de acord cu mine.Acum ma aflu si eu printre columbofilii asociatiei 9/2 Braila si sunt mandru de asta.Pot sa spun ca am avut si unele rezultate bune cu porumbeii pe care ii posed,sper pe viitor sa fiu acolo sus in clasamente.Un salut tuturor iubitorilor de aceste pasari minunate si "Vant in pene"
Contact. Tel.0040339738929 Romania
0034642855446 España
Id messenger. mondialul_ionut

No hay comentarios: